Korfbalclub VOS SG - WAAS

Bericht vanuit de KBKB:

Volgend op de publicatie van de coronamaatregelen in het Staatsblad gisterenavond, gelden vanaf 29 oktober extra maatregelen voor de sportsector.

De publicatie van het Ministrieel Besluit met de nieuwe coronamaatregelen, bracht enkele verrassingen naar boven die wij als federatie, de collega’s van de Vlaamse Sportfederatie en Sport Vlaanderen niet hadden verwacht. Deze beslissingen werden door de federale overheid genomen en zijn dus strenger dan de afgekondigde maatregelen door de Vlaamse regering eerder deze week.

Plots bleek uit de tekst in het Staatsblad dat indoor sporten voor -12 jarigen ook niet meer mogelijk is. We passen daarom ons overzicht aan op basis van het gepubliceerde besluit.

Wij als club hebben dan ook besloten om tot nader order alle trainingen af te lassen .

Liefhebbers van onze korfbalploeg,

Normaal gezien zouden we een quiz houden op vrijdag 13/11/2020. Omwille van het alom bekende virus, kunnen we niet anders dan deze af te lasten. We houden jullie zeker op de hoogte van het ogenblik dat we jullie weer mogen ontvangen.

Ondertussen, stay safe en houd jullie goed aan de maatregelen.

Bestuur KC Sint Gillis Waas

Klik op de link om de huidige richtlijnen terug te vinden:

Coronarichtlijnen SGW

Nieuw lid

Seizoen 22 - 23

Birthdays

Met dank aan onze sponsors
Opkomende evenementen

KC VOS SG-WAAS    |   Kattestraat 2A   |   9170 Sint - Gillis - Waas  |   vos.sgwaas@korfbal.be