onze club heeft vanaf nu ook een TROOPER pagina: https://trooper.be/korfbalsgw

Wat is een trooper pagina?

Wel, met Trooper kan jij de kas van jouw vereniging spijzen door gewoon online te shoppen. Ga naar de Trooperpagina van jouw vereniging, klik op de online shop van jouw keuze, en shop gewoon zoals je anders doet, je betaalt exact dezelfde prijs als normaal. Door via de Trooperpagina van jouw vereniging naar een online shop te gaan, weet de shop welke vereniging jij wil steunen. Per aankoop van € 100, geeft de shop +/- € 5 aan je vereniging.

Voor degene die soms wat vergeetachtig zijn is er een TrooperBot (chrome)

Wat is een TrooperBot?

Ik bliep tevoorschijn telkens jij een Troopershop vindt
Kent ge het? Net online besteld, maar toeme!-tedju!-crap! ik ben vergeten via Trooper te gaan. Te laat. Niet uit slechte wil ofzo hé, want iedereen vindt Trooper wel leuk, maar gewoonweg vergeten. Volgende keer dan. En dan weer vergeten. Haha! Gelukkig is er nu TrooperBot. Dankzij Trooperbot:
Moet jij niet meer persé via de Trooperpagina van je vereniging passeren voor elke aankoop
Word je automatisch verwittigt boven in je browser telkens je op een Troopershop komt